زندگی عجیب من!!

سلام! اینجا از زندگیم مینویسم و اینکه توی این ۲۴سال چی به من گذشته!!یه کم عجیبه و دردناک!ولی خوب بالاخره اتفاق افتاده...

زندگی عجیب من!!

سلام! اینجا از زندگیم مینویسم و اینکه توی این ۲۴سال چی به من گذشته!!یه کم عجیبه و دردناک!ولی خوب بالاخره اتفاق افتاده...

سلام...

سلام!

من پریا هستم!شاغلم و مستقل!

همونطور که گفتم،زندگی عجیبی داشتم که میخوام شروع کنم و اینجا بنویسمش!

حداقلش اینه که افکارم طبقه بندی و منظم تر میشه و میتونم بهتر فکر کنم و تصمیم بگیرم!!

دیگه اینکه اینجا با دوستای خوبی آشنا میشم که میتونیم باهم وارد روابط جدیدی بشیم!! من عاشق آدمها و برقراری ارتباط باهاشون هستم البته اگه بعضی ها بگذارن که عقایدم رو اجرا کنم!!!

به مرور منظورم رو از بعضی ها خواهید فهمید...

نظرات 4 + ارسال نظر
آوا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام دوست من. خوشحالم که اولین کی هستم که به وبلاگت سر می زنم. امیدوارم موفق باشی. بازم می یام...

سلام عزیز دلم!
ممنونم که اومدی!
خوشحال میشم بازم ببینمت...

ناصر پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://njs.blosky.com

سلام
بهت تبریک می گم بابت وبلاگت امیدوارم موفق باشی
هر آدمی زندگیه عجیب خودشو داره
زندگی قصه مرد یخ فروشیست که پرسیدند فروختی گفت نخریدند تمام شد
بازم موفق باشی

سلام
مرسی از تبریکت!
آره رندگی خیلی پیچیدست ولی زندگی من به نسبت یه خورده عجیب غریب تره!
اگه بخونی خودت میفهمی...

امید جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.4khune.blog sky .com

سلام پریا خانم سرنوشت تلخی داشتیدومن امیدوارم دیگه همچین روزهایی براتون تکرار نشه وخوشبخت زندگی کنید. خداحافظ

سلام!
آره خیلی تلخ! منم امیدوارم...مرسی که اومدین!

ریحانه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

پریا جان سلام
من ریحانه هستم ۲۷ سالم و یک دختر ناز به اسم یلدا دارم
عزیزم نوشته هات بوی درد می‌ده خوشحالم که برای تسکین خودت نوشتن را انتخاب کردی بازهم بنویس همیشه حتما بهت سر می زنم پریای نازنین

سلام ریحانه جان!
از اشناییت خوشحالم...
فقط میخوام افکارم منسجم بشه
یلدا کوچولو رو هم از طرف من ببوس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد